Benimde ilk hamileliğim canım. Şu an 22 haftamızdayız oğlumla. Herşey cok şükür güzel geçiyor heyecan var tabi. Halam da benimle aynı haftada hamile. Benimki kendini 16 haftalıkten göstermişti onun ise bi türlü doktor göremiyorudu. 21 haftadayken kız olduğu öğrenildi. Erkek kendini daha erken gösteriyor diyorlar ama tabi herkezde değişen bi durum bence. 💙