Sevoeco25 Herşeyin bir zamanı var. Allah sizin için en güzelini planliyordur eminim. Vardır bir bildiği ..
Herkesin bir sınavı var. Ben de tedavi ile hamileyim. Ne süreçlerden geçtim. Ve üstelik inanıyorum ki sizden çok daha büyüğüm. Yani her geçen zaman benim aleyhimeydi. Rabbim'eteslim olduğum an, müjdeli haberi aldık test günü.
Ara verin biraz. Dinlensin vücudunuz, kafanız..
Lütfen biraz dirayetli olun. InşAllah çabalarınızın karşılığını alırsınız.