mihraduru benim doktorum da enfeksiyonun ilerlediği durumlarda düşüğe sebep olabileceğini söylemişti (hatta 2 tane doktordan duydum) Zaten emin olmak için idrar kültürü yaparak antibyotiğe başlıyorlar. Hekimlerimizin hepsi çok değerli, asla yanlış teşhis olabilir kullanılmaması gereken ilaç vermiş olabilir diyemem ama gebelik çok özen gösterilmesi gereken bir süreç. Bu yüzden bence pazartesiyi beklemeden kendi doktorunuzla iletişime geçseniz faydalı olur. Bunların yanında bol su çok işe yarıyor. Tedavi sürecinde ve sonrasında.