1cicek egitim arastirmada kac haftaya veriyolar sira kizlar ben 13 .haftamdaym alsm ancami denk gelir
Bsrasln Ben normalde Beyhekim Sedat umura gidiyorum detaylı ultrason için dün Doğum evine gittim randevum vardı bir doktora ilk defa gittim şükür adam iyi çıktı 15 Nisana gün verdi ultrason için bakalım nasıl bakacaklar
Esrayldz Blackkcat Allah bağışlasın 🙏 Benim ilk gebeliğim 30+5 olduk kızımşa belimde fıtıklarım var herkes sezeryan olursun diyor dün devlete gittim arada orayada gidiyorum sezeryan yaparız araştırma hastanesinde fıtıkların var riske atamam dedi diyorum devlet bile sezeryan dediyse filiz hanımda öyle der son zamanlarda belli olur dedi hep muayenelerde 🤷♀️
Blackkcat Esrayldz Filiz Hanım normal doğurtmayı sever ama tabi riskli bi durumunuz varsa o başka,hakkınızda hayırlısı olsun inşallah rahat bi doğum olur💕
Zmyra Blackkcat doğumevinde yapan dr Yahya bey içinçok iyi diyorlar Onur’da bi araştır istersen canım