Esrayldz canım benim 2çocuğum var☺️İlki normal oldu 2.zorunlu sezeryan oldu yani sancımla gittim ama malesef kotdonu doladığı için açılmam hiç yoktu ve bebeğimin kalp atışları yavaşlayınca acil sezeryana alındım,şunu demeliyim ki normal doğumda zor evet ama iyileşme süreci çok rahat bebekle rahat ilgileniyorsun sezeryanda biraz daha zor oldu benim tabi hem sancı çekip hem sezeryan olunca kabus gibiydi🙈sancısız daha rahat olurdu sanırım,ne çok yazdım🙈