Sxbmd elifztrk ben kesin bilmiyorum hamileyim ya yok.Ama dün ilk idrarımla da yaptım,öğlende yaptım ikisinde de çıktı silik çizgi.sende de varsa eğer farkı yok ilk idrar son idrar 😀
mlsmrtgll elifztrk idrar testi ile kendinizi yıpratmayıp kan verseniz ? Yani bende ilk kan verdim sonra idrar testi yaptım idrarda çıkmadı içime kuşku düştü sonra değer arttıkça idrara yansıdı yani idrar testinde çıkması için hcg nin kanda belli bir seviyeye gelmesI gerekiyor
annee27 elifztrk cnm nezaman gitsen alirlar kanini 2 gun so ra gelmisti sonuclarm bnm saglik ocagi biraz gec hareket etti keske acilde kan verseydm ddm acil yakinsa hemen git ver 1 saate kalmaz cikar sonucta
Berfin_kycn Aykal ya yok ben kesin bişey demeidm zaten ama benim. de 7 gün geçti ve çok silikti beta hcg az dı sağlıksız dedi düşük yaptm ondan söyledm
elifztrk kızlar simdi labmen marka test ile yeniden yaptim bu sefer 3 dk icinde belki daha kisa o silik cizgi oluştu kan vermeye gidecegim ogle tatilinden sonra
Aysem_80 @elifztr canım inşallah vardır güzel haberlerini bekliyoruz sonuç alınca bizede haber ver ☺️☺️Yakınında özel hastane varsa orda yaptıra bilirsin hemen 1 saat içinde veriyorlar sonuçu
elifztrk Aysem_80 Aysem_80 baska bir test ile yaptırdım o da ayni sekilde silik çıktı yarinda sabah idrar testi yapacagim o daha belirgin olur diye tahmin ediyorum..elimde 3 tane farkli marka idrar testi var koleksiyon yapacgim yakinda 😁😁😁ogleden sonra kan tahlili almama ihtimalleri vardi saglik ocaginda bende yarina erteledim iki is olmasin
elifztrk Aykal Resim atamiyorum zaten kameraya yansımıyor cok silik normalde farkediliyorda telefonla cekince olmuyor
Masal10 elifztrk ben erken gebelik testinde çok silik çıkmıştı ama aynı gün beta 1000 üzeriydi.. . testi fazla dikkate almayın bence... en sağlıklısı kan verı
mmylmz elifztrk başka markalar almak yerine kan versenız ? idrrar testlerine bu kadar anlam yüklemeyin.
elifztrk mmylmz yarın kan verecegım bugun sabahtan gidemedim ogleden sonrada bazi saglik ocaklari almiyormus iki defa olmasin diye yarin sabah gideyim dedim.. baska marka denememin sebebi merakımdan yine ayni sonuc ckacak mi diye