Adetim 7 gun gecikti bugun idrar testi yaptim. miratech marka cok çok hafif bir cizgi belirdi.. Fotograf atamadim yoksa atacaktım.. adet olmama 8 gun varkende pembe kanamam olmustu.. 4 gundur tum adet belirtilerim var karin agrisi göğüslerde sislik ama adette olamiyorum.. 7 gun gecmesine ragmen bu kadar silik ckmasi beni suphelendirdi.. yarin sabah yeniden baska marka ile tekrarlayacagim ama icim icime sigmiyor