İlk hamileliğimde Özel Sağlık Hastanesi’nde Yunus Aydın’a gittik. Başından sonuna kadar o takip etti ancak planlı sezaryen doğum yapacak olmamıza rağmen oğlum 5 gün erken gelmek istedi, doktor bey de şehir dışındaydı, doğuma Nuray Aydın’ı çağırdık, Nuray Aydın’dan da çok çok memnun kaldık. Şimdi gene hamileyim, eşim “Yunus Aydın’a gidelim çok hastası var çok tecrübeli” diyor, haftaya ilk randevumuz, gene ona gideceğiz. Sanırım süreç gene Yunus beyle gidecek. Ücreti 200 TL diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam.