Mekamu hryoz ben de çok yakınım normal doğuma tek korkum doğum sonrası dikiş. Doğumdan sonra çok fazla dikiş olursa, iltihap olursa orası diye. Yoksa sancısı vs birşekilde tamam.
hryoz Mekamu normal dogumun dikişlerinde bişi yokki zaten kendisi düşüyo bir haftaya mis gibi hic korkmayın icinizi ferah tutun dikiş atıldıgını bile anlamıyosunuz
Mevaomer yldzpnaar96 elime iğne batsa iki gün biyere dokunmazdım acır diye ama çatır çatır normal doğum yaptım sezeryan doğumu da bünyeden bünyeye değişiyor diye biliyorum kimi yatıyor kimi hemen işini gücünü yapabiliyor ama eğer mecbur bir durum yoksa ki Allah korusun kesinlikle normal doğum tavsiye ederim emin ol sonrası inanılmaz rahat geçiyor
Sesem hryoz evet bende kocaya değişik sitemleri duydum o can havliyle ne dediğini şaşırıyor insanlar 😀😀😀
Minikbirkalp Ben normalden yanayım bi aksilik olmazsa inşallah ablam ve abimin eşi sezeryan oldu onları öyle görünce kesinlikle normal dedim
gfazlioglu Ne kadar farklı yorumlar okudum 😁 korkudan sezeryan isteyenlere sözüm yok ama normal varken sezeryana daha iyi demek mantıklı gelmiyor , herkesin hikayesi farklı gerçi , Dikişten korkan sezeryanı nasıl yapacak ki cerrahi işlem sonuçta 😏
Melikerdem Bırakın bebek karar versin :) şayet benimki öyle yaptı bana herkes sezeyan ol dedi ama ben direndim normale ancak bebek aşağı inmedi ve benim açıklık yarım cm bile olmadı derken saatler sonra kalp atislarimiz bozuldu ve acilen genel anesteziyke sezeryan oldum. Evet elle muayene can yakıyor ama doğum sancılarini anlatamam dibine kadar yaşadım en son iki dk da bir geliyordu. Ve ayrıca ben akşam altıda doğurdum sabah altıda yürüdüm ve ertesi gün duş aldım bebeğe de baktim isimide yaptim elbet bir miktar acı oluyor ama normalde olmuyor mu sanki dediğim gibi bebiş karar versin sonrası çorap söküğü 🤗
Aslianil Kasmayin kizlar korkmayinda hicbirseyden herkesim hikayesi farkli burakin herseyi akisina sizin hikayeni nasil olacak acaba belki benim canimi acitan sey senin canini acitmicak.kendinizi rahatlatin sartlamayin ve kasmayin.ben oglumda normal denedik ama hic 2cm gecmedi acilmam butun ugraslara ragmen olmadi cati muaynesini sadece doktorum yapti ebelere fln benden habersiz kimse kontrol etmicek dedi kimse cati muaynesi yaomadi oda saten bi kac saniye suruyor. Suni sanci vs. Ne varsa heosini denedik olmadi sonra sezeryan oldum sezeryanda ilk kalkmada cok canim yandi sonra rahay oldum 1gece kaldim eve gectim bi iki gune toparlandim yanimda sadece 5gun fln kaldi kiz kardesim sonra ben kendim iyiyim dedim giiti herseyimi kendim hallettim.eve geldigmde dusumu fln aldim .sezeryandada aci var diye korkup hareket etmeSeniz ondada iyilesme uzun surer.bence akisina birakin😅😉 her bunye farkli
Ilknur_emin yldzpnaar96 28 gün önce sezeryan doğum yaptım ilk gebelikti çok şükür hiç pişman değilim çokta güzel gecti
Suzan_arslan HnY o bahsettiginiz biri de benim.gerçekten sezeryan ameliyatında toparlanma 1 hafta.eski haline dönüyorsun.aynen dediginiz gibi 2.gün banyomu yaptım. 8.gün evin her işini yapar haldeydim. Şuan her işimi yapıyorum. 13 gün oldu doğum yapalı.
Masal78 Esnn aynısını görümcem de diyordu inş ilhigilenirsin 😂bu arada bende ilk doğumum sezeryan oldu neden giremiyorum duşa su geçirmez bant yapıştırıyosun kolaylık la girip dışını da alıyorsun bebeğinlede çok güzel ilgileniyorum sezeryanı millet ne çok gözünde büyütüyor anlamıyorum ...
Asl_93 yldzpnaar96 gelip gidip açılmana bakılması idrar tutamama problemi vajinanın genişlemesi ben bunları göze alamadım sezeryan istiyorum zaten bizim plasenta aşağıda mecbur da sezeryan görünüyor şu an. Evet sezeryanda dikiş var ama normal doğumda da kesiyorlar veya kendinden yırtılıyor birsürü dikiş atılıyor. Sezeryan olup kendini dinlemeden Naz yapmadan hemen ayağa kalkmalı bence.
isimsizbebek yldzpnaar96 sezaryan oldum 20 gün önce. Şu an olmamış gibiyim ayaktayım hep . ilk günden beri yatmadım. Belki normal doğum gibi kişiden kişiye değişiyordur iyileşme süreci bilemem ama bn sıkıntı yaşamadım