Benim ilk cocugum olacak kısmetse bende sezeryan düşünüyorum. Normal dogumla ugrasamicam. Gelip gidip ebelerin hemsirelerin alttan muayne etmesi hoş degil zaten tup bebek sürecinde cok yıprandım muayneler igneler haplar. Sezeryan daha iyi geliyor düşününce. Normalde de dikis oluyor zaten. Bir tanıdık kac sene once 2 cocuk dogurmus ben ona sezeryan dedigimde tabiki de sezeryan dedi direkt..