Gamzee00 Fatmaelidemir onadron kullanıyorum bende yarın acile gidicem bakalım inşallah tez zamanda geçer çok teşekkür ederim sizede yardımcı olduğunuz için 🙏🤗
Gamze_M Fatmaelidemir bende bi kaç doktora gittim antibiyotik kullanımda sıkıntı olur mu diye hepsi de sorun olmaz dedi geçti zaten numaralar tekrarladı ama diğerine göre daha hafif Damla ağrıyı baya azalttı zaten
Gamze_M Gamzee00 genta Damla kullanıyorum bende hamileliğimin başlarında çok kötü olmuştum dediğiniz gibi çenem çıkıcak sanmıştım antibiyotik de verdiler geçti şuan sekiz aylık oldum bi hafta önce yine ağrı girdi bu sefer vermediler antibiyotik ama Damla da işe yaradı
Gamze_M Gamzee00 ben hem dış hem orta kulak iltihabı olmuştu çok feci ağrısı vardı çenem beynim çok kötü olmuştu bi hafta da geçti yanlış hatırlamıyorsam bide duşa girerken pamuk koyun kulağınıza su gitmesin ve sıcak tutmaya çalışın
Elif__ Bende aynı dertten muzdaribim inanılmaz bir kaşıntı sulu akıntı dolgunluk hissi tıkanıklık ve kulak kepçemi elleyemiyorum bile delirmek üzereyim 21 haftalık hamileyim iş çıkışı acile gideceğim birde sadece damlayla geçer mi yıkatmak gerekir mi
Gamzee00 Elif__ benim şuan geçiyor canım sadece damla ve teramisin kullanıyorum ağrısı gitti iltihapta bata aktı az bişey kaldı umarım oda bi kaç güne geçer