canım benim neredeyse 1 senede 2 kere, yada 1 kere düzenli olarak geçirdiğim hastalıktır. hamileyken de geçirdim nerdeyse ağrıdan düz duvara tırmanacaktım, volta atıyordum evin içinde dediğin gibi berbat bi hastalık. damlalar biraz geçirir ama benim sana tavsiyem sakız çiğne sürekli kulaklarını açacak ve iyi gelecektir. bide balon şişirmeyi deneyebilirsin🤷♀️ doğal yöntem olarakta sarımsağın yarısını kesip kulağıma koyuyordum ama zonklatıyordu. bide bi iki damla soğan suyu damlatıyordum. ama en önemlisi git eczaneden kulakların için alkol borik ilacı al asitli bir ilaç. damla şeklinde kullanılıyor hatta kulağına damlatınca köpürebilir hiç panik yapma iyi gelecektir.