Sedefff1 Naciyee tesekür ederim cnm sende saglıkla kucagına al inş 🙏🏻 Çok zorlandım ya 2 ay başımı yastıktan kaldıramıodum ekşi yemiyodum tatlı yiyodum mide bulantısı kokulara karşı duyarlılık aşırı vardı koku halada var tuzlu çok yerdim
HlyaDoan Benim de 2 kızım vardı gönül istiyoki buda erkek olsun diye Buda kız olacak Allah nasip ederse bakalım