[silindi] bende de kaşıntı oluyor ara ara beyaz sirke sürüyorum pamuğa onu sürüyorum ilk çok yanıyor ama sonradan hep geçti benim hem bi zararı da yok bi deneyin isterseniz evde diğer sirkelerden varsa onlarda olur ama ilk çok yanacak bi fön makinasını soğuk olarak çalıştırıp da uygulayabilirsiniz 😆 benim acı eşliğim çok düşük ben öyle yapıyorum 🙈