Rabia-22 Zehra- herkes bir olmaz guzelm.benım arkadsla beraber aynı gunde hamıle kaldık, o hiç hissetmıyor bense 14 haftada başladım hissetmeye.şuan koca koca tekmeler savuruo.23. haftadayz
Zehra- Rabia-22 haklisiniz bende düşündüm de aynii seyi çevremdekiler 4 aylıkken hissedilmesi gerekiyor normalde diyince şüpheye düştüm
Zeynep31 Arkadaşlar 18 haftalığım bugün kanama gördüm ama aşırı değil doktora gittim görünürde bi sıkıntı yok dedi bebek iyi dedi yaşayan oldumu aranızda böyle bi durum
Valsss Zeynep31 bende 13 haftalikken kahverengi lekelenme gordum doktorum kanama alani falan gormedi progestan igne verdi 2 kere lekelenme oldu dahada olmadi sukur
perihankrkya Zehra- ben gece 1 gibi elimi.karnima koyuyorum sessizce bekliyorum ama hissediyorum çok güçlü değil ama olsun 😊birde elimle karnımı sevince hemen elimin altı şişiyo benim oğlan biraz şımarık da 😂
Zehra- Afyonlu02 yok ben aydın da yaşıyorum 2 li test zaman i ıstanbula gitmiştim ordaki doktorlarda misafirim kavle almadı kendi doktoruma geldigimde 2 li testin zaman i geçmişti 3 luyu yapalım dedi cuma günü alicam işte sonucu
Merbe61 Fnur1995 bende aynıyım 19+2gecen hafta daha fazlaydı şimdi sanki hiseetmiyoeum nezman netlesicek bu da ayrı stres
Fnur1995 Merbe61 valla ya şöyle güm diye bi tekme atsa da rahatlasam diyorum sürekli hareket takip ediyorım 😅😅