NurEto en azından 6 güne kadar bekle derim benim adetime bir gün kala röntgene gircem diye kan testi verdim öncesi hcg 0,1 çıkmıştı aradan 9 gün geçti hala adet olmadım idrar testi aldım üç dört tane yaptım hepsinde ikinci çizgi ışıkta görünen boş beyaz bir çizgi olarak kaldı ertesi gün dayanamadım kan verdim tekrar hcg 140 çıktı meğer geç döllenmeymiş iyiki röntgene de girmedim misafirim gelince acımı canıma çekip iptal etmiştim tabiki röntgene neden olan şiddetli omuz ağrımda içimde büyüyen yavrumun birden başlayan ihtiyacından dolayıymış d vitamini zaten normalde düşük olan benim diplere inmiş gebelikler beraber 🤷♀️ o yüzden bi 7-8 gün geçmesini bekle en az