Ozlemzeynep Sevoeco25 ben e nabızdan bakmıştım bu sefer özelde verdim de ondan önceki sağlık ocağında verdim akşam 10 gibi sonuç çıkmıştı bakarsın sendr sürekli 😊
NurEto Sevoeco25 bende bekliyorum kan vermedim henüz çünkü idrar testleri negatif korkuyorum yoksa diye mevsimsel gecikmeyse diye cumaya kadar bekliyim diyorum adet olmazsam kan veririm inş hamileyizdir bizde 💕