Bende klomen de 2. Ayım bu ay adetim biter bitmez ilaca devam ederken yumurtam çatlamış adetimin gittiğin gün ve sonra ki 2 günü üst iste berberlik oldu üst üste olunca sperm kalıtesi düşüyor diyorlar ben de son 2 hissettim su gibiydi ama Bi Ümit hamile kalırım diye bekliycem ne olur bana da dua edin