Prensesannesi96 Kzlar dün çok silik çıkan testi paylaşmıştım sabah kan verdim betam 9.88 çıktı sizce normal mi bu durumu yaşayan far mı önceki düştüğümde 2 gün gecikmede 35 di ama bu ay garanti geç döllenme oldu sizce normal mi 😏😏
mlsmrtgll Prensesannesi96 canım belki geç döllenmedir iki gün sonra yine kan ver bende bir gün gecikmeden sonra 7 çıkmıştı
mlsmrtgll Prensesannesi96 kili 0-10 arası kimi ise 0-5 arası negatif diyor ama ki gün sonra kan verip artışa bak canım
Gupssse Prensesannesi96 ben 5 'ten büyük olunca gebelik var diye biliyorum .2 gün ara ile 2 katına çıkmalı değerin umutsuz olma daha çok yeni;)
Sevoeco25 mlsmrtgll kuzum sen gebesin ya 2 gün sonra tekrar kan ver yükselecek inşallah o yeni gebelikte oluyo
Prensesannesi96 Mrs40 canm benm yumurtlamam bu ay 4 gün geçti uzaktaydık öyle değerlendirdik geç döllenme olabilir ama 5 üstü muydu gebelik 😔
Tuqceee33 Prensesannesi96 canım geç döllenme olabilir, dikkatli ol bir kayıp yaşamışsın doktoruna bunu belirt, kontrollerini ihmal etme, inşallah Rabbim sana bağışlasın morelini bozma🌸
Yagmurferdic Prensesannesi96 5 günün sonunda geç döllenme de olsa değerin biraz da olsa yüksek olması lazımdı canım benim sanki. Ne umutlan ne umutsuzluğa kapıl.sabır işi bu işler, anlayabiliyorum seni insan sabırsızlanıyor. Ama kimyasal gebelik vs de olabilir sabırla bekle biraz
Yagmurferdic Prensesannesi96 inşallah hayırlı sonuçlar alırsın, yüzünüz güler inşallah Rabbım hayırla bir evlat nasip eder inşallah
Zemine11 Prensesannesi96 canım geç döllenme ya da kimyasal gebelik olabilir 2 gün sonra kan ver değerin artarsa hamilesin