Melike_ 150 tl muayene valla iyi bi doktor kac haftalik hamilesin cnm bnm takip ettigime gore hep normal dogurtuyor hatta sezeryan sonrasi bile normal dogum yaptiriyor oyle diyim hep paylasim yapar takip ederim bende ama bi sknti var bu doktordan degil ebe hemsire ve hasta bakicilar dogumu yapana kadar iyi diyorlar dogumdan sonra seni kaideye bile almiyor hastane calisanlari diyorlar galiba bi defa bebekleri karistrmislar valla okonuda doktora bizzat diyecem bu konuda sikayet varmis herkes doktorlari iyi hasta bakicilari hemsireleri 5 kurus etmez diyorlar lutfen uyarin diyecem