Yagmur04 işte doğumdan sonra bakacağım ne kadar hasar lık kalacağına. Zaten 1 sene toparlanma süreci de. Ya işin açıkcası tatile vs gidince insan çekiniyor vs. E birde görüntü itibari ile de hoş durmuyor yani. Düşünüyorum ben vallahi sonra estetiksek anlam da . 3. Çocuğu düşünmüyorum çünkü. Doğum olsun bi bakayım bi sene duruma gözlemleyeyim. Sonucta 2 sezeryan olmuş olacağım. Bir de öyle operasyon geçiririm aynı şey 😀kadın olmanın zorluğu yapacak bişey yok. Tamam çocuk doğuruyoruz falan zaten basımıza gelecekleri biliyoruz ediyoruz da sonrasında biz de yani eskisi gibi olabilme ihtimalleri varken ne den değerlendirmeyelim ki neden salalım ki. Kadınız sonucta . İlla koca ya da erkek için değil kendimiz için. Mutlu nasıl oluyorsak öyle 😀👍