MrsCakmaktas
Yoo hayır ben sizin bu yorumunuza gayet normal bi şekilde cavap verdm siz kendiniz ‘hala daha bismillah’ gibi dalgalı konuştugunuzdan insanları gergin olarak görüyorsunuz benim bi sıkıntım oldugundan doktorumda zor gözüküyo demesnden post actım buraya dönen arkadaşlardanda bilgi aldım içim rahatladı birazda olsa