Busra_korkmazz cnm üzülme çok şükür ki biliyorsun hamile kalabileceğini her serde bi hayır vardır demekki vakti değildir bende ilk gebeliğimi kendinden dusuk oldu kese elime geldi banada kesenin şekli bozulmuş demişlerdi keseyi görüp kimyasal demişlerdi belki hastane ihmali ertesi gün dusuk yaptım ama çok şükür benim canım sağ rabbim sana can sağlığı versin yine olur yeterki enin canına zarar vermesin. Ben hala kendimi toplayamadı m 4 ay geçti bu sefer tine gecikti kanım çok dusuk hem dua ediyorum hem aglıyorum Rabbim aynı şeyi yasatmasın diye . Herkesin şansı bir olmuyor malesef hayırlı bi evlat nasip edr insallah ikimizede 🌸