198723 Demet-budak uygulama 11 nisan diyordu doktorum doğum martta olur dedi 34+5 haftalığız sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤗
Ozge2441 Demet-budak 38 haftadayız 10 mart salı inşallah bebeğimiz gelicek sezeryan ile korku heyecan mutluluk stres herşey tamam 🤭🤭
Serap0733 Demet-budak 37+6olduk ama bizim kızın da keyfi yerinde sanırım.Sancı falan çıkmadı🤷♀️Birazdan çatı kontrolü olcam
pyymamm Demet-budak 37+3üz bizimde gelmeye pek niyeti yok dedi dr ama magnezyumumu bıraktırdı kasılmalar baslasın artık gelsin dedi normal göründüğümüz için . Biraz kuyruksokumu ve bel ağrımız basladı iki gündür bakalım ne zaman gelecek cadımız
bir_pasa_annesi 198723 bende 36 haftalığım ama doktor 35+2günlük diyo 1 Nisan diyo ama bugünden itibaren doğumu bekle dedi sancıların baslar dedi
Demet-budak aksu5334 sizde benim gibi 39 olduk bizim oglanda tık yok 🤗 olsun canları sagolsun saglikla gelsinler insallah bekleriz 😊
Demet-budak Mltm__ insallah kendiliginden gelir canim Rabbim hayirli doğum nasip etsin saglikla gelsin insallah 🙏
Ftsctn_20 Haftadayim 14 gün kaldı inşallah 😊 2 gündür artan sancılar dışında başka bir belirti yok beklemedeyiz kızımla 😁
Mayqueen_16 Ftsctn_20 bizim de 14 günümüz kaldı 🙈 ne yapmamız gerek acaba doğum için ☺️ Hala yukarıda oğlum hissediyorum
Serap0733 pyymamm evt magnezyum ilacı kasılmayı engeller soda içiyorsan onu da bırak o da kasılmaları engelliyor
Snt 37.haftanin içindeyim geceleri karin agrim oluyo sebebini anlayamiyorum var mi yaşayan arkadaşlar?
pyymamm Serap0733 aunen coktandır içemedim soda zaten magnezgumda bitti artık bakalım nasıl olcak halimiz 🙈
Elif_Annesi24 Demet-budak 38 haftadayım kızlar inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı. İki gündür paranoyak gibiyim sanki bebeğim az hareket ediyor gibi düşünüyorum sürekli kafaya takıyorum bir an önce doğsun gözümün önünde olsun istiyorum 🙈😍☺️😑
Fdm Demet-budak 38 olduk. Bugün doğum günüm sürpriz yapıp gelse ne iyi olur ☺️ Ama gelmeye hiç niyeti yok. Mide yanmaları, hafif ağırlar var. Cumartesi randevum var bakalım ne diyecek doktor.
Seda111 40+1 olduk ama gelmeye niyeti yok sanırım 😊 ben dört gözle beklerken bebiş ağırdan alıyor kendini .❤
Demet-budak Seda111 eli kulagindadir artik 40 olmuşsunuz benim 39 dün kontrolumde doktorum 1 haftaya gelir dedi artık insallah diyorum 🤗 Saglikla kucaginiza alin insallah 🙏
Canan9627 Demet-budak 26gümümüz var sükür ama 2gün önce kanlı su dışında Baska bsey gelmedi 😀 biraz erken zaten gelmesi için ama hem korku hem heyecan baslıyo valla
Demet-budak Canan9627 zaten 9 ayi gecirdik son günleri geçiremiyoruz sabirsizlaniyoruz hep 😊 saglikla gelsin insallah🙏
Buse62 Demet-budak bende 37 haftalık oldum bugün. Hiç belirti yok bende de doktor en son keyfi yerinde demişti. yarın da kontrolüm var
Demet-budak Buse62 sanirim sizin minikte benim oglum gibi. Gelmiyor keyfi yerinde 😂 eşim isyanlarda artik gelsin diye hergün beni zorla yürüyüşe yolluyor😂 Rabbim evlatlarımizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah🙏