Snygrl Uygulamaya göre son 12 doktor cuma günü kontrolüm de her an gelebilir demişti hala bekliyorum ve gerçekten şu son günleri beklemek çok sıkıcıymış ve kesinlikle zaman geçmiyo gibi oluyomuş
_mrv elifayc Ftmhmt smbrka Esnn Mrspahay Halime1652 Snygrl hangi hastaneye ve doktora gidiyorsunuz ? 🤗
elifayc Esnn galiba benimde oyle olacak bian once gelsin istiyorum 4 aylik iznim var ne kadar onun yaninda olursam o kadar iyi
Bahar33 Son 10🤢 hiç bir doğum emaresi yok gelecek gibi durmuyor maalesef 🥴 ne yalancı sancı ne kasılma ne nişan beraber yuvarlanıp gidiyoruz oğlumla 🤦♀️🤦♀️
elifayc Bahar33 bende de sadece yalanci sanci var onun disinda ne nisanim geldi nede farkli bi belirti 😂
pyymamm elifayc son 18iz bizde gelmeye niyeti yok pek dedi dr ama bekliyoruz artık iki gündür kuyruksokumumdasızı ve belimde agrı basladı artık
Ftsctn_20 elifayc doğuma yakın yalancı sancilarin arttığını okumuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum . Sizde de alttan alttan mı giriyor sancilar
Aselinannesi53 Son 8 ama bel sırt ağrılarım dışında hiç bir belirti yok , bizim kızın dışarı çıkası yok sanırım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂😂