elifayc merhaba kizlar sonunda tekli rakamlari görduk fakat bende hafif sanci disinda hic bi belirti yok
smbrka elifayc merhaba son 8 hiç bir belirti yok. Keyfi yerinde çıkıp da ne yapacağım diye düşünüyor galiba. 🥰
_mrv elifayc Ftmhmt smbrka Esnn Mrspahay Halime1652 Snygrl hangi hastaneye ve doktora gidiyorsunuz ? 🤗
Seymasezer Son 20 yatarken işkence görüyorum iki bacağımın arası çatı ağrısı mı oluyor bilmiyorm felaket ağrıyor:/ onun dısında sancı vs bisey olmuyo sükür
Ozgett Seymasezer bi idrar yolu tahlili yaptır sen söylemezsen doktorlar istemiyor bende öyleydi çıktı
Egemenin_annesi3460 elifayc benimde son 9 canım yarın dogumum var sezaryen oluyoruz 🥰 inşallah sendede belirtiler başlar hayırlısıyla 😊
elifayc Egemenin_annesi3460 valla bendr hic bisey yok doktor 40 a kadar bekleriz dedi ama artik agir geliyor
Bursaa12312 Son 30 şu anlık bir sıkıntı yok nasıl ilerler bilmiyorum ama kalça ödemi beni bitirdi yürüyemiyorum 😔😔