Esra_cglr ben şeker yüklemesi yaptırmadım 34+1 de 2.780 ge 47 cm idi bebeğim. doktorum hiç korkutmadı kafası hatta 38 ile uyumlu dedi detaylı usg çektirdik şükür herşey yolunda biraz iri bir bebiş olacak dedi sizinde öyledir muhtemelen ki ultrason yanıltabiliyor ilk oğlum iri bebek kafası büyük diye 40+1 de sezeryan oldum ve 3.230 minnak kafalı bir oğlum oldu.