Merhaba kızlar bugün kontrolumuz vardi 34+3 teyiz.kızımın gelişimi 1 hafta önden gidiyor ama sadece karın çevresi 3 hafta ilerden gidiyormuş.daha öncede doktorum iri bir bebek olucak demisti zaten hep 1 2 hafta onden gidiyordu ama haftam ilerledikce karin cevreside ilerliyor.boyle bir durum yasayan varmı acaba bir skntıdan oturumu karın cevresi onde gidiyor?doktorum bir sorun varmış gibi konuşmadı ama ben biraz takıldım bu duruma kilolu olmasindan dolayimi acaba karni sistir bilen yasayan varmi?