Tugba_ilhan Haftalığim bende ne yersem.midem.yaniyo doktoruma söyledim renni tablet verdi çok iyi geliyor
Cns33 Tugce321 valla haftalardır cekıyordum 2haftadır agzımda sakızla geziyorum sakız bana cok ıyı geldı🙂
Tubatahan 10 haftalık hamileyim sadece tost makarna ve çubuk keaker yiye biliyorum artık malesef herşey midemi yakıyor 😞
Ecrinbzkrt Tugce321 23haftalıgım şu 2gundur fena olmaya basladı ne yemek ıstıyorum ne baska bısey hayattan sogutuyor resmen yanma hıc bırsey fayda etmıyor yanında halsız dolasıyom iş yerınde cok kötu durum ya😞