nilly kubra1997 yalnız googleda kaburga kelepçe yazıp aradım nasıl bisey ki diye 🤣🤣 A4 deyince aklına araba değil fotokopi kağıdı gelen fakirlerdenmişim meğer 😄😄🤣🤣🤣
kubra1997 nilly ahahaaa estağfurullah demeki bende fakirlerdenim a4 aklima okulda kulandigim cizgisiz kağitlar geliyor😂😂😂
Duygunecla Fnddgll Ben dün akşam dolapta son kalan armutu eşimin yediğini öğrendiğimde 1 saat ağladım 🤦♀️ yazık az önce 1 poşet alıp gelmiş.sen düşün artık hormonlar beni ne hale getirdi 😂
Duygunecla Duygunecla Ben bi daha dolabın önünden geçmem aman aman diyor eşim ..yazık nasi korkmuş üzülmüş 😂 bi de dior ki ağlama muz var muz getiriyim 😂 şimdi aklıma gelince gülüyorum..
Ummeer Fnddgll aynı haftadayız suan tam da böyleyim aglayasım var bu aksam eşime bile diyorum psikolojim bozuk diye herhalde normal