Fnddgll inanin 27 +3 esim dogum hediyesi bana yüzük alicakti ve hediyeyi bebegim dogmadan once vermek istedi ve bana altin bir kaburga kelepce almis 2 ayligimizi birlestirip almis ben cok sevinmisti 1 hafta oldu vereli ama bugun izin gunuydu disari ciktik ve benim canim disarida yemek yemek istedi alis veris yapmak istedim bizde birazcik dolasinca bunu alayim diyince esim 1 vs 2 hafta sabret alis veris yapariz diyince duygusala bağladim agladim biliyorum ortada birsey yok napayim tutdmadim kendimi bide 27 +3 haftaligim doktor erken dogum olur diyince daha bir endiselendim yani daha kotuyum😣😣😣