Mermini görümcem de doğum ebe si ve yeni doğum yapmıştı o dönem kendi doktoru 6 aya kadar kullan zararı yok yararı var demişti, 2 çocuğunda da 6.aya kadar kullanmış kimi doktorlar kendini bu denli yorup ayrıntıya girmiyor maalesef, misal benim doktorum bana ilk günden beri folik asit ile ilgili bir şey söylemedi ne kullan ne kullanma, dediğiniz gibi iyi vicdanlı doktora da zor rastlanıyor artık.