Hanife05 bitene kadar kullanabilirsiniz bir zararı olacağını düşünmüyorum, benim görümcem hemşire bana 6.aya kadar kullan doktor bırak dese de kullan dedi ama dediğim gibi Demir ve vitamin ilaçlarına başlatınca doktor hepsini bir içmek midemi bulandırdı o yüzden almadım bir daha.