Firdess yeni gittim sayılır ultrasona devlete, sık sık gitmekte istemiyorum canım çok iyi değilmiş sanırım. 12. Haftada gidip ikili taramayı da orda yaptırmayı düşündüm sen ikili taramayı ne zaman yaptırdığını hatırlıyo musun bi de cinsiyeti ne zaman öğrendin🙂)