ArzumehmetAkdil ben çok memnunum başken üniv hastanesine gidiyordum yoğunluk sebebiyle çok ilgisizlerdi Hüseyin hoca da çok yoğun ama ilgisi yaklaşımı bizi mutlu ediyor. Normal doğum taraftarı olması da ayrıca iyi.
İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz