dphnln buse007 Korudan daha ucuz olduğunu biliyorum. Yakın arkadasım gidiyor Medical’e ve çok memnun. Fiyatlarını bilmiyorum ama arayıp sorabilirsiniz hiç çekinmeyin direk bilgi veriyorlar zaten.
buse007 Firdess ikili tarama testi filan yaptırdınız mı Peki onlar ne kadar normal Doğum için ne kadar söylediler canım
dphnln Ben Antalya Medical Park’a gidiyorum,115 Lira muayene ücreti. 10 gün süreli istdigin kadar git ödemiyorsun, 10 gün sonra yine 115 ödüyorsun. Haftalık gidenler için bir hafta ücretli bir hafta ücretsiz gibi düşünün.
OzlEmrah buse007 TOBB ve Güven hastahanesi iyidir benim doğumum TOBB da olacak doktorum Cemil Kaya Doğum paketi uygulaması var instagramdan bakabilir ve ulaşabilirsiniz kendisine. Hayırlı doğumlar 😊🙏
Baharatinkizi Ümit Korucuoğlu Özel muayenehanesi var doğumu tobb’da yapıyor genelde Paket aldım ben 8bin doğum dahil tüm testler taramalar Doktorumdan memnunum😉
Kdrduru buse007 canim bende Zübeyde hanima gidiyorum tahlillerimi orda yaptiriyorum ayda bir kere de yenimahallede ki lina kadın doğuma gidiyorum doktorum mine hanim instagrramdan da takip edebilirsin çok ilgileniyor istediğim zaman arayabiliyorum. Muane ücretleri 100 tl ayda bir kere çağırıyor bide devlette yaptırdığını tesleri kabul ediyor. gerçekten özel hastane bi başka inan sadece ben bebeğimi görmek için gidiyorum çünkü devlette ekran kötü bisey belli olmuyor 4 aylık hamileyim el parnaklarini bile gösterdi bize💓 bide yaninda gelenleri aliyorlar muaneye babiskoda görebiliyor en rahat yani bu ozellerin sanirim
buse007 Kdrduru ayyyy çok teşekkür ederim ben de hiç bi Bilgi alamıyorum soruna cevap vermiyorlar eşim kalp atışını merak ediyo giremiyo bu da mantıklı testleri orda yaptırıp muayeneye oraya gitmek kabul ettikleri sürece ❤
Maide Kdrduru doğumu nerde yapacaksiniz peki bende zubeydeye gidiyorum lina yi duyunca sormak istedim
Zuzumunannesi Kdrduru peki lina kadın doğumda muane ücretleri nedir ve mine hanımın doğum ücreti nedir
Firdess buse007 ikili taramaya 18 dertli taramaya 35 ayrıntılıya da 150 ödedim canım normal Doğumu sormadım yarın kontrolüm var soracağım inşallah hep unutuyorum
elif0690 buse007 Canım bnde Medical Park Pıbar Celtemene gidyrum.Kesinlkle tavsye ederim.Ücret 150tl yanlş htrlamıyorsam
Kdrduru buse007 aynen öyle canım çünkü özelde çok tutuyor tahliller mantikli olan devlette yaptirmak vallahi benim eşimde randovu günlerini iple çekiyor 😂 en azindan kendi görünce içi rahat ediyor
Firdess buse007 tabi ki veriyorlar ayrıntılıda cd de verdiler her gittiğimde de veriyo fotoğraf 32 haftalığım
Elifsultan Bgmbgm doktor seçme hakkın var tatlım tekrar araştır olmazsa kabul etmeme hakları yok çünkü
Bgmbgm Elifsultan ben gittim oraya randevu alıp doktor muayene etmeden sonra kaç haftaliksin dedi dedim 30 olmaz az önce yine başhekimle görüştük hatta 28 den sonra kabul etmiyoruz burası küçük bı hastane bugün 2 tane doğum geldi onları bile geri yolladik dedi yerimiz yok kendi hastalarımıza bile dedi barkodunu iptal et boşuna para ödeme dedi iptal Edip ciktim