ozgei hayır, canım. Kiloya göre ilaç verilmez. İlacı ve iğneyi pıhtılaşmanın derecesine göre ayarlıyorlar. Ama dediğim gibi, öncesinde kan sulandırıcı hap kullanman gerek. Bu sadecü bebek için gerekmiyor. Pıhtılaşma hayatımız boyunca sağlığı etkileyen bir şey. Yani devamlı kullanıcaz. Hamile kaldığını öğrendiğin an doktoruna durumunu söyleyeceksin, iğne yazacak. Genelde 0.4 yazıyorlar. Fazla doz olacağını sanmıyorum senin için de