Mahbuss inşallah canım🤲🏻Bak benim şöyle oldu devletteki dr gittim 11.günde 25mmdi dr ipne verdi yarın vurul diye sonra içime sinmedi ve özeldeki kendi druma gittim iğne vurulamazsın geç kalmışsın dedi kendi çatlar 2güne dedi,iğneyle hızlıca büyüyormuş ve sağlıksız olabilir demişti,çatlama probemin yok ipneyede gerek yok dedi bana,sonuçta 2dr arasında kaldım o ay vurulmam dedim kendi kendime vurdurmadım ovü tetiyle çatladığını gördüm ertesi sabah,çok şükür hamile kaldım bu şekilde canım,inşallh seninde güzel haberlerini alırız buradan🥰