zlemAcar evet inşallah, ilk kızımda zorunlu sezaryen olmuştum suyun gelmişti kendi sancım vardı üstüne suni sancı da aldım ama bir cm bile açılmadım sonunda da kalbi yorgun düşmüştü kızımın. Şimdi de normal Doğum istiyordum ama bu kez de göbek fıtığı çıktı daha büyütmemek için sezaryen olacağım ☺