Hilaldurmazzz Tuba_27 en son 32 haftalıkken gittim 2.460 gr dı şuan 34+4 üz perşembe günü randevum var bakalım nasılmış bizim delikanlı ❣️🤰
Burcucu Buko35 merhaba benım de sızın bebegınız gıbı bbegımın kılosu dusuk, doktor beslenme açısından bır önerıde bulundu mu, ben özele gıdıyorum doktorum dınlemem ıcın ızne cıkardı çalışma ıznımı bozdu.