Tuba_27 Merhaba kızlar bugün kontrole gittik sizde durumlar nedir bebişler in kilosu nekadar bize 2028 gr 42 cm dedi gayet uyumlu haftası ile dedi 🤗
Elif578 Tuba_27 benimki 26 haftadan beri dönük 32+3 üz en son 30+2 de gitmiştim 1607 gr 40 cm di şimdi 34 de gitcem nst başlıcakmışız 😊😊
Burcucu Buko35 merhaba benım de sızın bebegınız gıbı bbegımın kılosu dusuk, doktor beslenme açısından bır önerıde bulundu mu, ben özele gıdıyorum doktorum dınlemem ıcın ızne cıkardı çalışma ıznımı bozdu.
KubrAbdullahh Bende şimdi doktordan geldim 33+1 haftalıgız 2250 kilo 46 buçuk cm haftasıyla uyumlu dedi bizim doktorumuzda 😊
miine Dün gittik doktora , 32+3 haftalik hamileyim 1900 kilo bebeğim erken doğum riskim var inşallah bebeğim zamanında saglicakla doğar 😊
Busra-albayrak25 Benimde 33+2 geçen hafta gittim 2.150 gram 44 cm dedi😊 haftasıyla uyumu çok iyi dedi bakalım😊 hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🤲🥰
Mekamu Tuba_27 vajinal muayene yaptı ölçtü biçti, rahim daha hazır değil, bu kasılmalar hazırlık için dedi. Erken gelecek gibi görünmüyor dedi. Sonra nts ye de girdim sorun yoktu. Zaten peşpeşe olmuyor kasılmalar, çok aralıklı.