Havvamurat 4114eb doktor bana süt yunurta diye şu an zorlama canının neyi istiyorsa onu ye dedi daha sonra yunurta süt tarzı beslenmeye geçsek de olurmus
pyymamm 4114eb su an beslenmeye özen göstermenize gerek yok sizden 3. Aydan sonra beslenmeye baslıcak o zaman haslanmıs yumurta muz süt yoğurt kefir et balık tavuk bulgur pekmez kaşar vs yemeye özen gösterirsiniz
H1010 4114eb bende sütü çok seviyorum ama çok fazla gaz yaptı 😣 şimdi sık sık yoğurt yiyorum yoğurda çok az zeytinyağı tozbiber ve nane karıştırıp ekmeği bana bana yiyorum artık 😂 zaten haşlanmış yumurta da sevmiyorum
[silindi] 4114eb benim doktorumda süt içmiyorsan içme dedi yani normal hayatından farklı birşeyler yapma dedi ben içmiştim zorla şuan iyice tiksindim bulantı yapıyor sevmediğiniz şeylerde zorlamayın kendinizi 🙂
4114eb Havvamurat banada zorlama dedi ama ailem biraz ye iç diye baskılıyo bende midem almayınca kötü hissediyorum
Gunsss Sütün her türlüsü bende çok gaz yaptı çatlayacağım zannettim içemiyorum maalesef. O yüzden gün aşırı yumurta ve öğle akşam yemeklerimde yoğurt tüketiyorum. Şeker olarakta sadece meyve yiyorum dışarıdan tatlı yemiyorum.
Gunsss 4114eb öğlen iş yerinde mecburen hazır yiyorum getirmeye üşendiğimden ama akşam ev yapımı yiyorum.
[silindi] 4114eb yani peynir ve yoğurt demişti doktorum kefiri bende duymuştum yeni nesil ürünleri 😬 almıştım şuan bulantıdan yiyemiyorum sadece kuru şeyler canım
gozdegurbuz93 3.aydan sonra daha önemli beslenme şuan kandan alıyor zaten 8haftalık oldu benimkide şuan öyle bulantı kusma yok bende sadece ne yesem midem yanıyor birde yemek yapmak istemiyorum bir süre sonra kokular rahatsız ediyor
4114eb [silindi] bende de başladı bulantı 4.5 ken yoktu doktora gitmiştik son 1 haftadır başladı içim almıyo resmen
Ehnr 4114eb sabah zorlada olsa hicbisey içim almasada yumurtami yiyorum gün içinde ceviz fındık süt yiyorum midem bulanmicak kadar yemek yiyorum ama faydalı yemeye çalışıyorum aç birakmiyorum kendimi