Ben 22 ile hamile kaldım doktorun endokrin uzmanına yönlendirdi levotron 100 mg başladı sabah aç karnına aşdım 3 hafta sonra tekrar kan verdim 6 ya düşmüştü ilacımın dozunu yükseltti şuan 125 mg kullanıyorum. 2 hafta sonra tekrar kan vereceğim değerin 2.5 un altında olması gerekiyormuş inşallah düşer. Doktorum sıkıntı yok dedi