Selenngrr Ilacinizi bırakmayacaksınız. Sizin tiroit bezleriniz az çalışıyor demek ki. Bıraktığınız an, ikiye katlanır.
Doktor doğru söylemiş yalnız belki üslupta sert olmuş olabilir. Tsh yüksekliği bebekte zeka geriliğine neden olur lakin siz ılacla bunu kolayca baskiladiginiz için bir sorun olmayacaktır.
Ben de kullanıyorum ilaç. Yani sorun etmeyin. Geçecek. Siz yeter ki düzenli kullanın ve bırakmayın.