hulya_1919 ece ismi cok güzel bizde koyacaktık kız olsaydı ama 5 yıldır evliyiz ne zaman hamile kalsam ece geliyo vs diye seviyorduk ama ne zaman ece desek bebeğim karnımda öldü onun için artık o isimden vazgectik🤷♀️kızım olsa asel beste koyacaktık ama oğlum olacak yani bizimki binevi totem hesabı oldu demedikki takdir allahtan😊