Pinar_93 ben akasya dan aldım 1300 ama inan tek çizik bile yoktu kapaması açması inanılmaz kolay ve çift tarafliydi. Sepeti oldukça büyük. İnternetten videolarına bakabilirsiniz GB beli Air 4 diye.
Geçen joker mavi rengini 900tl ye satıyordu aynisinin