__tugbaa__ Kızlar merhaba şubattaki bebek arabası indirimini maalesef kaçırdım ne alayım ne yapayım derken acaba tekrar yıllık indirim zamanları oluyor mu birde tavsiye ettiğiniz bebek arabası modelleri neler
spiker_anne __tugbaa__ Kesinlikle Civil e bak orada hem ucuz hemde cok kullanisli arabalar var, 450 Tl ye var bak mukemmel ötesinde sepetli falan bi araba, Baby Force Secret çift yönlü bebek arabasi cok güzeldi buna bakabilirsin ❤🌸
tiniminianne __tugbaa__ canım ben baston araba tercih ettim. Baya uzun uzun araştırdım. Hem hafif hem ilerleyen yaslarında kullanımı acısından anneler travel sistemden biraz sikayetci. Biz joie brisk lx araba ve ona uyumlu joie gemm pusetini şubat indiriminden 1070 tl gibi bi fiyata aldık. İndirimsiz olarak bilmiyorum suan fiyatını.
198723 __tugbaa__ joie litetrax 4 aldık şık ve sağlam gibi duruyo daha kullanmadık e bebekte indirimdeyken 1348 tl almıştık
Pinar_93 Feyzaanne ben kötü yorumlar okudum onunla ilgili siz kullandınız mı memnun musunuz ? Ben almayı düşünüyordum ama yorumlardan sonra kararsız kaldım
__tugbaa__ Feyzaanne aslında bnde düşünmüştüm ama katlandığında çok yer kapladığını okumuştum o yüzden vazgeçtim
Feyzaanne Pinar_93 bende çok araştırdım almadan önce gördüm hep en iyi yorumları yazanlarla doluydu burda gördüm bu kadar kötü yorumu sadece biraz yer kaplıyor aldıktan sonra evde kurulumunu yaptık evin içindede olsa sürdüm abarttıkları kadar kötülükte bi araba değil hem şık hem sağlam bir arabaya 3-4000 vermekte pek akıl işi değil bence durumum var çok şükür almak istesem alırdım ama dediğim gibi abarttıkları kadar değil yine senin fikrin tabi
mavisimm Pinar_93 Google a e bebek canyon sikayet diye yazarsan gorursun canim cok sikayet ver tekeriyle alakali. Biz vazgectik canyondan
Pinar_93 mavisimm bende o yüzden vazgeçtim canım Canyondan . Kraft time travel beğendim indirimi bekliyorum 😅
Tucem İstanbul'da akasya joker ve Altunizade jokerde teşhir indirimleri oluyor.hatta dün Instagram'da paylastilar. 5000 TL lik araba 800tl di
Anrebasum Tugce_61 Ama iade yok, ilgilenen yok cok berbat haldeydi ben de dun gittim hic bir sey alamadim. Millet neler neler aliyordu şaşırdım vallahi😂
198723 __tugbaa__ sadece mağazada sürdüm güzeldi ve tek elle açılıp kapaniyo kullanınca nasıl bişey bilmiyorum