Btltr Serap0733 yoksa elim sürekli karnimda oğlumun hareketlerinde,allahım kucağımiza almayı nasip etsin
Gulkkl Dün suyum mu geldi diye post açmıştım. Yok su gelirse çok fazla olur bilmem ne demişlerdi bugün saat 10 da tamamen gelmeye başladı önce az az sonradan çoğaldı. Sen buradakilere bakma ben şuan doğuma alınmayı bekliyorum hastanedeyim. Durma hiç sen de git
busrasahinn Ocean canım benim ilk sancim geldi ama suyum sızıntı şeklinde gelmişti oglumda bende akıntı sanmıştım hatta sabaha kadar evde bekledim sancimi sabah hastaneye gittim çatı muayenesi yapılırken dediler suyunda sızmaya başlamış diye nasıl yani dedim ben farketmedim akıntı geliyodu sadece dedim onlarda o akıntı suyun muş işte demişlerdi
Pembepanterr Ocean canım idrarını tutabilirsin ama suyun gelince tutamazmışsın hissiyatını ordan anlarsın hiç bişey hissetmedin mi gelirken için rahat etsin bence bi git önemli konu sonuçta
Btltr Gece akıntı gibi suyum geliyormuş,sabah 6.30 da gene akıntı geldi sanıp kalktım suyum geldi fos diye kızlar,allahım yardim etsin tüm doğum yapacaklara,duanızı bekliyorum bi avazda
Ocean Kızlar bugün alttan muayene oldum 1 cm açık ve suyum gelmemiş ped verdi doktor kontrol edyorum. Bebeğim biraz iri bu yüzden Normal doğumda çatım çok müsait değilmiş doktorum öyle söyledi biraz moralim bozuldu😔