Tucem Ocean tabiki sen bilirsin canım benim biraz karışıktı🤣sancıyla hastaneye kaldirildim 36+3te. 36+5e kadar hastanede kaldım ve o gün tuvalete gittim kalktım az bişi suyum geldi sonra ped kiydular onun rengi değişince anladık.cunku azar azar geldiği için anlayamamıştım.
Pembepanterr Ocean canım idrarını tutabilirsin ama suyun gelince tutamazmışsın hissiyatını ordan anlarsın hiç bişey hissetmedin mi gelirken için rahat etsin bence bi git önemli konu sonuçta
Btltr Serap0733 yaa 40+2 deyim akıntı gibi bi ıslaklık geliyor altıma,haa bire tuvalete gidiyorum sabah doktora gidicem ama şu an endişelenmeli miyim bilmiyorum.. sanırım nisanımda gelmeye başlıyor tuvalete oturunca pembemsi olmaya başladı idrarım
Btltr Serap0733 belim aşırı ağrıyor,kasılmada bebek hareketleri yüzünden gibi içimde kıpır kıpır,pirt yapmaya çalıştıkça altım ıslanıyor,akıntı değil ıslaklık resmen 5-6 damla su gibi sanki
Btltr hunilimom Serap0733 teşekkür ederim,sabah randevum var zaten,şu an yan yattığım halde geliyor o ıslaklık,10 dk önce tuvaletteydim oysa
Btltr Serap0733 devlet hastanesine gidicem yatış verip bütün geceyi orada geçirmek istemiyorum,sabah annemleri yola cıkartıcam yanıma gelsinler diye,kayinvalidemle doğuma girmek istemiyorum
Btltr Serap0733 yoksa elim sürekli karnimda oğlumun hareketlerinde,allahım kucağımiza almayı nasip etsin