sugarbabe
Öncelikle iyi geceler 😊 yaklasık 1 sene önce özel bir klinikte çektirdim bende. Doktorum bu kadar kısa sürecek biş işlem için anestezinin gerekki olmadığını söyleyip konusmalarıyla beni rahatlatmaya çalısştı. İşine ve hastasına gerçekten oldukça saygılıydı. Konusmasında bana yapacağı işlemleri anlattı ki işlem sırasında acı hissedersem bişeylerin yolunda gitmediğini düşünmiyim diye. Evet ağrısı olan bi işlemdi bana göre fakat kendimi kastım mı diye düşünürüm hala. Bence bu durumun hissettirdiği kişiden kişiye değişiyordur. Sakin kalıp kendinizi kasmamanınz işlemi daha rahat geçirmenizi sağlayacaktır 😊 sonrasında hayırlı haberler almanızı, sağlıkla bebişinize kavuşmanızı dilerim 🤲